ensam hemma & möblerar.

shooo! idag vaknade jag vid ett-tiden, en riktig sovmorgon. fast det är ju så det ska vara på lovet, ait? när jag vaknade var jag på riktigt städ-humör så det första jag gjorde när jag vaknade var att börja städa hej-vilt, helt sjukt, jag svär. och sedan kände jag att jag ville helt göra om i mitt rum så städningen gick över till möblering och då behövdes det rensas ur i alla garderober och skåp för att kunna flytta om kring alla möbler. så ett tag var det riktigt kaos, jag kunde inte ens komma ut ur mitt rumför dörren var igentäckt. men nu börjar jag få ordning på det hela igen, skönt! får se hur resultatet blir. ska bort med två garderober och ett skåp så att det blir lite luftigare, det känns rätt dethär:) sedan pumpa musik så att väggarna skakar. that's how i'm do it.. when i'm home alone? haha, sedan blir det möta upp T en snabbis och snacka sen kommer älskling hem idag så ska gå över sen ska vi på grillfest med massa roligt folk, sedan kanske kellan kommer över, hoppas jag. sedan ska jag och habibi hem t mig och sovaa ahah, pöss vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0