fredag den 13e i förrgår.

jag tror verkligen inte på det där med att just datumet 13 på en fredag ger otur, det är bara skitsnack. jag har aldrig under mina sjutton år haft otur på denna dag. och om man får otur på denna dag så är det att man bara fokuserar så mycket på detta oturstecknen även om det bara är smågrejer som är lätt hänt så påstås det att det är just för att det är den trettonde, troligt.. när det kan hända på vilken annan dag som helst.. -.- dessutom om det skulle hända något som är bra på denna dag så lägger man knappt märke på det eftersom man är fullt fokuserad på oturen som man nästan söker. bara löjligt tycker jag:)! jag hade i alla fall ingen otur i fredags, bortsett från att det blev snöstorm när vi skulle hem kl sex på morgonen och åkte i 6 cm djup snö med vinterdäck =D men vi kom hem tillslut iaf, och dessutom så var det ju på lördagmorgon och kan då inte tas som fredag den trettonde eftersom att det var lördag morgon den 14e haha! ha det bäst, pööss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0