fredag den 30e mars.



jag drog som bestämt med amanda att vi tog en privatlektion till i matte vid två-tiden så drog till skolan i solsken och stannade i två timmar och när vi kommer ut så ösregnar det, great. det kändes så mysigt. som tur var hade jag i alla fall min tunna fjällis så det höll. jämnfört med dagen innan jag gick med en tunn jeansjacka när det blev snöoväder, så var jag snabbt beredd på ett sådant väder och var smart och tog en varmare jacka;) direkt efter vi kört klart så tog vi sällis in mot stan och sedan drog vi åt olika håll då jag ötte upp niklas och vi softade ute nån timme sen kom tarek lite senare och vi drog t farsta och träffa lite folk sen drog vi t soln och softade hemma hos niklas hela kvällen och däckade där tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0