gårdagens fredag

började med att vi sovde ut läänge och min kusin hade skola så försovde sig.. det ösregnade hela dagen igår.. så när hon drog t skolan så drog jag t centrum och mötte upp alice, benjamin och emma sedan kom det mer folk också nån timme senare vid två-tiden. efter kom elena och vi drog t stan i regnet och tog en fika på waynes sedan mötte upp kevin, mari och kimoj. sedan var vi inte i stan så länge till, stannade där till halv sex kanske. efter drog hem t benji och simon, saga, elin, linnea och glenn kom över vi chillkrökade lite men det gick knas så vi drog och splittrade på oss. så jag drog in mot staden igen och träffade elena och kevin igen. och vi softade sen träffade vi george i farsta efter drog dom iväg vid typ 12-tiden på natten så jag drog t basse där marco, emilia och michelle var så vi chillkrökade lite till och bara softade. det blev knaas så vi drog hem vid 3-tiden på morgonen och sedan missade jag min sista nattbuss hem och nästa gick tre timmar senare vid halv sju på morgonen.. så den vägrade jag att vänta på, istället så ringde jag mackan och kellan som fick hämta mig och sedan däckade vi hemma hos han vid typ sju på morgonen. yes, det var min gårdag. pösshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0