lördag den 31a mars.

vi vaknade upp hos niklas och var tvugna att dra ut vid 9-10 tiden på morgonen. och det var snöstorm ute! så vi hängde i solnagallerian ett bra tag, käkade och bara gick runt och strosade, shoppade och så. sen drog vi till heron city efter att ha tröttnat på solna. så vi kollade på bio och när vi kom ut från bion var det sol ute i alla fall, men dock lika kallt. vi drog med bussen sen var vi ute nåra timmar och bara softade, men sen blev det alldeles för kallt. det var runt 0 grader hela dagen så mina händer var nästan helt blåa och min rumpa shakade galet. så vi drog hem t tarek istället och värmde oss och kollade match sen gladiatorerna. efter det drog jag och träffade kellybelly som jag inte träffat på rätt länge nu. vi tog en prommis ute i det kalla vädret, bara snackade och chilla och gjorde upp lite planer framöver;) sen drog jag hem till nadja och vi softade där sen däckade vi vid 1-3 tiden på natten haha. that was my saturday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0