min dag kortfattat.


jag vaknade upp hos benji av att hunden slickade mig i hela facet, mysigt! beni skulle te skolan så jag hängde på t centrum där vi mötte upp anton, sabina och några andra. sedan var vi redan försenade och så klart är bussjäveln försenad sedan ser vi i backen hur den åker i 5 km/h ner för backen.. med en sölig traktor framför sig.. haha sedan väntade vi hungriga på att läraren skulle komma men det visade sig efter 40 min att läraren var sjuk, lyckad skola. så vi drog och käkade, sen kom tbaka t skolan eftersom de hade andra lektioner men de visade sig att alla andra lektioner också var inställda, värd dag haha, men soft för vi taggade då direkt. sen var vi i centrum ett tag och softade och träffade lite annat folk. efter det drog jag, jocke och benji hem t han och softade och de höll på att mecka med fyrhjulingen medans jag gosade med hundarna och katten hihi:D dom åkte iväg för att köpa däck och fixa massa saker och påstår att det ska ta en halvtimme, tror ni inte att dom ringer en timme senare och säger att dom drog förbi onken också haha vilka grabbar att lämna mig sådära.. men jag klagade inte för istället gosade jag med katten och var iaf inne i värmen för det hade blivit rätt kyligt ute vid den tiden och när grabbarna grus kom tillbaka så var dom helt iskalla och sedan la vi oss i sängen och snackade och bara softade medans dem värmde sig. sedan var vi där resten av kvällen och sedan drog vi ut och körde lite senare sen med fyrhjulingen. när jag kom hem luktade det nybakta muffins i hela huset, så jag och mami tog en kvällsfika alldeles nyss såhär mitt i natten. och nu ska jag straxt lägga mig. pössnatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0