mooooorning!

vaknade för nåra timmar sedan efter att ha legat vaken utan sömn till klockan sju på morgonen då jag tillslut somnade antar jag.. riktigt segt, hatar när man inte kan somna! och inatt hade det sig vissa skäl, så det är väl undankommet. kort om igår så träffade jag kellan direkt när jag kom hem t stockholm. vi åkte fan hit & dit, shiet vilka omvägar vi tog för att tillslut komma fram t tälje. påvägen mötte vi vikkan och jena som skulle åt samma håll och fick hålla oss sällis. sedan mötte vi på antipanti och kevin också som jag inte sätt på år och dar;o sedan blev det att möta upp lulle och fopply och så softade vi ute hela kvällen med vp och sånt, lite mysigt sådär. sedan taggade vi hem mot natten och jag missade min buss med 30 sekunder.. och nästa skulle komma om 20 men var då självklart försenad och kom istället efter 45 minuter. min vanliga tur det också.. kusin hörde av sig idag så ska kanske gå över efter att jag städat klart hemma. vi hörs senare, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0