no sleep för mig idag..



shaa och godmorgon! jag har nu legat vaken i soffan i snart tre timmar och kollat på Nadja som är rolig och gulli när hon sover haha :D fast snart blir det väckning så det inte blir som igår haha.. jag fick fanemig ingen sömn inatt, Nadja däckade  direkt när vi la oss i soffan sen kollade jag på nån bra film på tv, sen försökte sova vid tre tiden imorse men det gick jö inte.. låg vaken till klockan sju då jag somnade tillslut, men vaknade en timme senare och gick upp-.- det tar ut den långa sömnen jag fick igår kanske, även fast den inte blev så lång trots allt, menmen.. ska ta och väcka gullisen nu så vi kan käka lite frulle och göra oss i ordning så vi får nått vettigt gjort idag än att bara sova, för jag hatar att sova, verkligen!! pösshej vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0