ny dag, nya tag.

vaknade för inte så länge sen. älskar mina nya sms jag får varje dag "jag hoppas att du verkligen driver att du har sommarlov, medans jag måste upp varje dag till skolan" haha, jag kan inte göra annat än att njuta. love this. idag ser dagens planer ut att packa, packa och packa. för fick reda igår att jag ska ta mig upp till dalarna imorgon. vilken överraskning hörrni. så måste i alla fall hinna ladda upp iphonen och ipaden med låtar eller hoppas att man får nått roligt sällskap till sitt-granne påvägen upp. senare skulle rökt vp men vetfan om jag kommer hinna, men är så galet taggad, för det var såhäär länge sen verkligen. skulle sitta perfa, men vad gör man när tiden inte räcker till.. ska träffa tarek senare efter jag fixat music t mina stuffish, haha fett töntig jag är. jaja vi höres senare, pösshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0