Rissne hela dan - varje dag


shoo var i Rissne i tre dagar i rad utan att dra ut från lägenheten alltså, men det var sooft, vi hade kul ändå. var med kellan, mackan, jeppe, jocke, linus, nadja och nåra till hela helgen. på söndagkväll när jag kom hem duschade jag snabbt sen drog t centrum direkt och träffade toni, benji, sabina, egget, filippa och amy. vi var i centrum till typ två-tiden sen drog jag hem och sovde, men fick ingen sömn med mina sömnproblem.. så låg vaken i 5 timmar utan en endaste blund, så vid halv åtta på morgonen somnade jag tilslut.. skulle då på möte, men sket i det. istället blev väckt av morsan vid 10 imorse men hon kastade ut mig. så fick gå och söka jobb sen drog t centan men inga roliga där.. så drog t nacka och fixade grejer istället. och nu är klockan bara fyra och jag har inget att göra wää haha. skulle träffat mio imorse men det blev inget skulle ta det senare istället, så ska väl ta och ringa han sen senare ska t benji som är sjuk, vill dock inte bli smittad.. räcker med problem för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0