torsdag 26e t fradagen.

vi vaknade hos jeppe allihopa, sen drog vi t jocke och var där till två-tiden. efter drog vi in mot staden och jag mötte upp ida, vi drog hem t mig och fixade oss. efter det så drog vi till sickla och shoppade, vi drog t centrum där vi mötte lite folk. vi stannade ett tag senare på kvällen drog vi hem t benji och han lurade mig att jag fått i mig en mask, fuck vad han dog av garv och fuck vad jag dog av panik, haha fuck alltså. sen vi kollade på IceAge, den är så tung haha älska humorn, barnminnen! sen vi däckade och benjiboy försovde sig, och sov hela dagen. sen vi drog ut med fyrhjulingen, i det fina sommarvädret, och påvägen mötte vi på saga, tommy och glenn. sedan nu kom jag hem och ska fixa mig sen blir det ut direkt. pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0