torsdag den 29:e mars.


jag hade en rätt skön sovmorgon till typ 12 då morsan väcker'en. jag drog och mötte upp amanda vi drog på privatlektion för matten i skolan. känns så fel att gå t skolan när man inte ens ska behöva vara där, så har man denna extra-privat-matte-skiten... -.- menmen vi kämpade med den och kom inte så långt som vi väntade oss så beslutade att gå nästa dag också. efter det drog jag och träffade alex en snabbis vi drog t stan och bara tog det lugnt. sen drog jag hem och käkade vid middag och var hemma hela kvällen. låg mest i mitt rum och bara lyssnade musik och funderade på allt. sedan tillslut däckade jag och vaknade vid 12 på natten och drog hem till mami för jag saknade henne och vi satt uppe hela natten och snackade om allt möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0