checka min tumblr! NizxnFxsoner.tumblr

 
shaa! har inte mycket til skola, men den enda skoldagen vi har i veckan även om man kommer dit eller inte så finns det typ inget att göra. för vi jobbar i grupp och antingen är någon sjuk så vi inte kan gerenomföra det som behövs göras just pågrund av den personen som saknas eller så är studion upptagen eller något annat. så just nu sitter jag hemma och bara tråkar.. har försökt fått tag i pojken min som inte svarat än och har panik eftersom vi inte kommer kunna träffas nu på ungefär en månad, för han drar iväg idag i 2 veckor och dan innan han är tillbaka då drar jag iväg i drygt två veckor.. sadface på mig!! och enda dagen vi kan ses innan han drar är idag och han bara sover, herregud vilken gullig pojkvän man har haha.. och har en panikgrej nummer 2 också som nämligen är över min tanke hur jag ska hinna köpa alla julklappar inom 2 veckor knappt när jag inte köpt en enda ännu! jag får ta min tid den här veckan nu som kommer när jag ändå inte har pojkvännen hos mig. och nu i min tråkiga tid tog jag och skaffade mig en tumblr som jag länge veljat göra men aldrig tagit tummen och gjort så jag tycker att ni nu ska ta en check och kolla om det är något att följa;-) NizxnFxsoner.tumblr.com ha det bäst, nu ska jag fortsätta med annat som behövs göras, chao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0