gårdagen.

kort om igår. jag var först med min kusin och hans kompisar som kom över på morgonen vi bara chilla hemma hos mig men dom drog efter nån timme, så då blev man själv hemma igen en kort stund innan farsan kom hem och jag drog och handlade åt han. efter det käkade vi managrynsgröt med kanel och varma äpplen, det var godare än jag trodde! efter det drog jag mig mot stan och mötte upp kellan och vi drog t vårby och kom t anexet när det stängde så vi hängde på Jessica och stannade i vårby ett tag och carlos och nåra kom också. efter taggade vi lite hit&dit sedan hamnade vi i skarpnäck pågrund av två brudar som tiggde spö men vi hejdade oss när vi mötte på emilia, basse och några till som ville vi skulle hänga på haffla men vi drog istället. och sedan efter ett tag drog jag t mami och hon blev på bättre humör, slutade med att vi däckade i soffan på morgonkvisten. du är guld värd. älskar dig oändligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0