lyckat jovisst.

jag åkte t skolan en snabbis men blev utelåst och fick en fet utskällning det första på dagen tur att vi var två, jag och pao hand i hand alltså haha vi är hatade i skolan av alla lärare:P efter det drog vi direkt. vi blev hungriga och drog en snabbis på donken, dock blev det mer än förväntat men vi gick stolta ut med mätta magar och åkte mot tumba. sedan drog vi hem t paulina och då hade hennes pojkvän gjort feta maten t oss. oh gash så mätta vi redan var då men vi käkade med ett leende på läpparna. det var välkryddat också, starkare än harrisa fan vi brann hahahah. efter det mötte jag upp toni och Hoffman i tumba och vi drog t gurra där vi skildesåt. sedan drog jag hem och det blev kaos. allafjärtansdag i ensamhet på mitt rum och massa bråk, diss. me not like. jajaj vi hörs, btw, vi bjuder på bilden helt väck alltså haha. pösshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0