rätt så kallt ute bror.


shaa! drog t skolan imorse och fick sällis av george som påstod att det var varmt idag, jotjena. efter mötte jag upp paulina vi drog och käkade på bk haha tjockisar som vi är, tog en stor meal med kycklingburgare:P efter drog jag på lektion i skolan men vi hade typ ingen lektion för det var bara jag där och masse fick sysselsätta mig i nåra timmar innan jag insåg att jag kunde tagga haha. drog och hälsade på mama en snabbis och efter det mötte jag upp elena i gullmars. sen när hon drog träffade jag kelly, berri, emil och moa som jag var med resten av kvällen. vi drog en sväng till högdalen men sedan blev det alldeles för kallt så jag drog hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0