skuuulan



taggade t skolan idag, första dagen på ett tag, kändes dock rätt skönt på nått sätt. innan jag åkte till skolan imorse kännde jag att jag behövde träffa klassen eftersom att det var ett tag sedan vi sågs och det känns längre än vad det var. försov mig idag också som en av alla andra dagar haha:P trots det så när jag kommer in i klassrummet så är det typ tre pers. jomen visst att jag trodde att hela klassen skulle vara i skolan haha även fast jag själv var försenad, lyckad klass alltså :') jag var i skolan en timme efter att lektionen sluade så softade jag med maria i skolan en stund, efter det drog jag hemåt. på hemvägen hittade jag en fin figur. cas i'll tell u; i made you look;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0