snö + sol = slask...

visst alla tycker det är jätte kul med sol och värme för att alla vill ha sommar och längtar galet. 105 dagar hit & dit till sommarlovet, vem fan bryr sig. ta varje dag som den kommer istället för att gå runt och vela och längta till en dag som är hur långt bort som helst. det är fan flera månader kvar, snälla folket. så mycket kan ni inte sakna sommaren, påstår jag som är vinterbarn iaf:)) haha. jag vill absolut inte ha sommar och det står jag för, jag älskar vintern! dock är det den mindre roliga biten av vintern som är kvar nu på vårkvisten så den äckliga solen kommer fram och pajar hela skiten. det är då detta slask framkommer som alla klagar på, och jag dissar det stort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0