sture p på g.

tjuuh! idag drog jag t stureplan med mami vid tio-tiden och vi var där hela dagen. drog på en makeup-fotografering. senare på kvällen drog jag till toni och vi kollade på "kontoret" den nya serien på kanal fyra med bland annat henrik dorsin och björn gustavsson. den var rolig den:P sedan på den blev det wallander och jag taggade hem. bråkar med farsan så stannar hos mami ett tag framöver hoppas jag:) men insåg nyss att jag har matteprov imorgon och har ej gått igenom något som jag hade behövt eftersom jag vet att jag inte kommer ihåg alla formler i huvet.. men då är matteboken hos farsan, wheey. toppen dära! så ska väl sova straxt så att jag kan gå upp extra tidigt imorrn för att hämta boken och gå igenom innan provet imorrn hehe:P pussnatti bitches!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0