4 januari 2012.


jag och nadja vaknade i soffan hemma hos mig vid 12-tiden efter att knappt minns hur vi kom hem till mig från kvällen innan. men vi kommer genast på att vi måste dra och röja upp så vi tar på oss snabbt och kilade över och gjorde snyggt efter oss. sedan drog vi vidare ner till centrum och träffade hana och jag drog med filip, elias och oscar till gallerian så länge sedan kom lite annat roligt folk också. och därifrån drog vi vidare till donken sedan drog jag och nadja till min farsa efter det. det blev bråk mellan oss. så jag och nadja hade deppmode på kvällen men sedan slutade det med att båda tog en kort promis sedan hem och vi båda däckade vid 12-tiden och vaknade rätt skaplig til nästa dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0