5 januari 2012.

(jätte gammal bild, nadja, bildbrist...)

jag och nadja vaknar hemma hos min farsa, fortfarande helt döda ungefär. drog oss upp och tog en frukost sedan vidare t centrum träffade folk och sedan drog vidare hem till oscar med filip. vi softade där typ hela dagen kollade film och sånt. sedan drog vi till aleksi senare. sen tog mitt minne slut för den dagen, wopsi. kommer ihog att vi senare var i nackas donken sent på natten och efter det att vi var hemma hos min farsa sen la vi på musik på min mobil sedan däckade vi. och att jag vaknade vid 5 på morgonen av att musiken fortfarande var på hahah. sedan somnade jag om efter att stängt av det och sen vaknade vi senare på morgonen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0