6 januari 2012.

dagen började med att jag och nadja låg och drog oss i sängen ett bra tag samtidigt som nadja ringde och väckte hela gurra haha. sedan klädde vi på oss och drog oss hem till nadja och tog en skål med nudlar, en lussebulle och en chockladboll. det var vår frukost det. sedan drog vi till aleksi, vi bara softade och tog det lugnt. efter det drog vi hem till jonni och stannade där ett tag. sedan drog vi ner til centrum träffade folket och chillade. jag taggade t mami och käkade sen tog en lusse bulle och chocklad boll. samma start på dagen som slut, nästan. fast dagen var ju ändå inte slut där. efter det tog vi och kollade på en film sen gick jag in på datan första gången på en vecka ungefär, galet. men det har vart så sjukt skönt att bara inte gå in på datan. att slippa datan för en vecka, man blir så fri så härlig känsla bara:) sedan efter att jag satt inne på fb ett tag drog jag till nadja vid evla-tiden och kom hem nu vid ett ungefär. och ska väl göra i ordning mig för sängen straxt. chaoo!

Kommentarer
Postat av: emelie

fiin blogg :D !!

2012-01-07 @ 01:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0