dååålig uppdatering!!

heej nu har jag inte bloggat på hela den här veckan, men jag har orsaker;) eftersom jag lämnade in min data och fick tillbaka den idag så har jag ej kunnat gått in. dock har jag min ipad men den knasar just på denna hemsida för bloggen. jag kan gå in och skriva inlägg men inte mer än det, för dom går på något konstigt sätt inte att publicera.. sedan min iphone har jag inte uppdaterat nätverket på eftersom jag fick den häromdagen. så sorry för en oskriven vecka. men nu ska jag försöka ta igen det. kommer göra som vanligt; att jag gör ett inlägg för sig om varje dag som jag missat att skriva om och sedan lägger in lite låtar, bilder och annat. pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0