dagens chillmode.

MIN SÖTNOS!!!:)

idag har det varit riktig slappardag. jag och ida vaknade sent på eftermiddagen fortfarande helt döda från igår haha. efter nån timme liggandes kvar i sängen så gick vi upp till slut då vi käkade en regäl frukost. sedan masserade vi varandra i typ två timmar efter det, jag säger bara fifaan vad skönt det var. exakt vad jag behövde verkligen! efter att hon drog började jag och karin att baka bullar haha så nu har vi precis käkat flera stycken var, men jag tror hon slog rekord idag haha. känner mig fortfarande lite halvseg. har lånat farsans dator och suttit inne på facebook nu i nån timme för att sysselsätta mig själv och hålla mig vaken ungefär, men kommer nog snart stänga av och lägga mig eftersom jag är somsagt rätt sleten. ska väl snart börja kolla på ny dator och sedan iphone, fast ska nog beställa det imorrn. eller rättare sagt pappa haha:D men vi hööres senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0