fredagen & lördagen.

gårdagen började med att jag änu en stolt dag kommer i tid till skolan. vi hade naturkunskapslektion som var rätt flummig men rolig, vi kollade massa konstiga videoklipp på youtube som min unge lärare tyckte var roliga och som var roliga också haha:P efter lektionen sa han "vad har vi lärt oss av denna lektionen?" alla satt helt tysta och efter några sekunder började asgarva, sen blev det inte mer av det. riktigt flummigt alltså. vi slutade vid 11-tiden men en kompis som skulle med till stanhade en lektion till så vi väntade på henne sedan åkte vi in till stan och shoppade loss. dock var jag helt slut denna dagen hade sovit mig igenom hela dagen i skolan.. så var allmänt seg. men vi drog t sandys och tog en fika. systrarna tröjor alltså;) efter det drog jag mig hemåt, fastnade med ipaden nån timme för att leta nåra snygga skal till både iphonen och ipaden, bestämde mig för att beställa några senare i helgen. sen ringer toni och vill att jag ska komma ut så jag drog och träffade toni, masse, ewa-l, nisse, emma och sedan kom det några till brudar senare när vi drog hem till masse. vi dygnade hela natten lång och var i full gång till klockan slog åtta på morgonen då vi alla blev plötsligt jätte sletna och la oss i sängen. och sedan gick vi upp en timme senare vid nie, halv tie på lördagmorgonen. alla var helt döda. men vi drog med bussen och jag drog hemåt och duschade & fixade mig. och nu ska jag ut och träffa kellan. chaoo!


när jag var och shoppade med brudarna i fredags, så var jag helt sleten efter skolan så jag däckade i ett provrum och somnade in där ett bra tag medans dom prövade kläder haha. med textat av louise "dennis har shoppat för mycket.."
haha, bjuder på den så länge..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0