gottis med pannkaka såhär på kvällskvisten!

tjuuh! idag har jag i största del bara chillat. väntade in att nadja skulle sluta, men nej då åkte hon iväg istället rolig brud detdär. så bestämde att träffa elena istället och påvägen möter jag ida som fick hålla mig sällis en stund i slussen. sedan åkte jag och elena t gullmars. jag köpte godis för var så sockersugen efter min deppdag hemma. sen gick vi på donken i globen och insåg att det var djugårdsmatch när hela donken var full med djurgårdströjor och halsdukar. och vi som snackat om att gå på dif-match hur länge som helst så vi går spontant och köper en varsin biljett, så sen blev det in på hovet för oss två bland alla grabbar. djurgården mot frösunda. vi var typ de ända tjejerna, som vi kunde se i alla fall haha. men vi hejade på höll på tappa rösten efter halva matchen så fick hejda mig litegrand eftersom jag överröstade grabbarna brevid som bara kolla på oss haha. så satt jag med min godispåse jag köpte tidigare under dagen, lagom muppig men gott vare:D matchen gick på övertid så den slutade närmare tie, så efter det taggade jag hemåt. och när jag kom hem så hade mami stått och gräddat pannkakor åt mig hihi så gullig hon är så har precis fått i mig två stycken och känner mig galet mätt och belåten för att sova. imorrn ska jag minsann till skolan, tagg!.. natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0