känner mig som en snögubbe!

tjuuu! har vart med grabbarna grus idag, tony, sebbe och fopply drog hem till sebbes nya lägenhet och chillade galet. sedan drog vi ut och var ute i nåra timmar och det började snöa och blev till midnatt 5 minusgrader. galet kallt med andra ord. har ingen känser i händer, fötter och ansikte, myysigt hörru! så nu kom jag precis innanför dörren och morsan gör varm oboy till mig hihi, bäästa! sen blire kolla på film och mysa med jowad och mami. såhär sista dagen på jullovet. imorrn börjar plugget igen, back to hell. fast har hört på fb att vi fått bland det bästa schemat, återigen som vanligt. första dagen imorrn blir att gå
9-11, sooft och så kommer det bli nu varje tisdag i alla fall och antar att de övriga dagarna är nått liknande så jag klagar inte nejnej:) sen praktik på det i nåra månader också. vi höörs, ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0