kort om gårdagens nyår

shaa! eftersom jag inte riktigt hade tiden över att hinna blogg igår så skriver jag lite kort om gårdagens nyårsdag nu. det började med att jag vaknade av mig själv klockan halv åtta på morgonen, vettefan varför jag ens gick upp eftersom jag bara hade sovit knappt fem timmar men i alla fall. är lustigare att jag gick upp och städade tidigt den morgonen, och fråga mig inte varför haha fick iallafall ett fint rum när jag var klar och gick ner för att käka frulle. sedan drog jag in till nacka forum och mötte upp sebbe och sedan drog vi till stan och mötte upp micha och malin. efter nåra timmar så drog jag hem till mami för att säga gott nytt och och sånt. sen drog jag hem för att duscha och fixa mig. efter det drog jag upp till kusinerna och käkade långmiddag, senare kom massa andra kompisar dit först drog vi på en film men sedan flippade det ur när någon satte på musik så att hela huset hoppade och nån gick ut och satte på bastun samtidigt som ida ringer och säger att hon är i närheten så hon kom förbi ett tag och vi drog sedan vidare hem till mig där vi hade hela huset för oss själva och dunkade musik och hade förkrök. efter det drog vi förbi mama som bjöd oss på massa grejer som jag knappt kommer ihog och hon hade folk hemma också men vi drog snabbt när vi insåg att bussen gick om 2 min in mot staden nästa gick om en timme, nån nattbuss och den ville vi inte åka med. sedan blev det fest och vi kom hem senare på morgonkvisten. pösshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0