öqt%v80#ufi84¤bfdf31ögfxjt-skola

åååh jag är fett irreterad nu. eftersom jag nyss kom på att vi börjar skolan imorn, och första lektionen börjar med prov. och jag insåg att jag inte vet vad vi ska ha prov på och kommer säkerligen inte kunna ett piss eftersom jag behöver kunna öppna mitt fucking dokument på skolsidan, ladda ner och skriva ut. och det ska vara så svårt, för datan hos mamma funkar inte skrivaren. så tänkte jag gå över till nadja men då har dom inte kvar sin skrivare och när jag tänkte gå till pappa så kan jag inte logga in på hans dator för han har fingeravtrycks-inloggning på hans data så bara han kan logga in och han är på jobbet. bläää! jag hatar skolan, alltid!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0