deppmodeväder vs prov@skolan

tjenaareee! utanför fönstret ser jag snöstorm och just nu sitter jag nu och har prov, inte tagg alls eftersom jag hade helt raderat det från minnet. har suttit ett bra tag och klurat nu på ett par frågor.. jaja allt löser sig tillslut ändå:D idag är jag happy så allt känns bra ändå hihi. slutar snart, efter skolan ska jag träffa en kompis eller flera. sen får vi se vad vi hittar på idag. dock är det snöstorm som gör en lite sne och känner hur mitt humör börjar sänkas av först lågtrycket som var när det regnade och nu har det gått över till stora snöflingor, men snön har jag inget emot eftersom jag somsagt älskar snö. ha det bra, chaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0