stan & kompisar är min dag.

shoooo bree! driver, jag kom nyss hem i alla fall efter en dag med kompisar, har varit lite här & där. först träffade ida och vi åkte och gick runt i stan typ största delen av dagen. shoppade lite och fikade. efter det träffade jag kellan vi åkte t stan och kollade runt och träffade annat folk. sedan mötte vi upp emilia, joel och nåra andra och vi drog t jensens i söder. efter det drog jag och kellan t slussen och sen taggade jag t papu men han var så sjuk och sov när jag kom så jag drog hem. nu när jag kom hem så har mami gjort mat och jag är faktiskt döhungrig, första gången i mitt liv typ jag är hungrig:P fick hem ett jävla brev från rektorn där det står att dem ska dra in mitt studiebidrag, jo tack.. toppen!! jag som tänkte fråga min mentor imorrn om jag fick vara ledig hela nästa vecka.. då var väl det kört då. när de påstår att jag är borta för mycket från skolan, bajsskola;( skriver mer senare:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0