tala är silver men tiga är guld.

tjossan! igår drog jag in t slussen och mötte upp kelly och emil, han drog rätt snabbt sen så jag och kellan drog t högdalen och mötte upp barris och drog vidare t jakobsberg sen. i jakan mötte vi ypp lite folk och drog hem t en av dom och chillade där ett tag. senare efter nåra timmar drog vi hemåt. och jag däckade direkt när jag kom hem haha. och nu vaknade jag nyss och det är snöstorm ute, känner för att vara inne idag och bara mysa fan. men har ej sovit på två dagar eller käkat och det första jag fick syn på när jag vaknade var en godisskål så nu är den typ slut(y) haha. men funtar på att fixa mig och dra ut. sen måste t farsan och hämta datan som kom igår. vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0