tisdag och onsdag.

shaa! min vecka har varit rätt awsome förutom det nya schemat som sabbar det hela. men utöver det har den varit perfekt, hitils i alla fall;) helgen kvar fifan! i tisdags mötte jag upp elena i stan och vi satte oss tillslut i gullmars och tog en långsnackare då vi snackade om allt och inget. vi drog vidare till östb gården där det kom mer folk. vi tog te och skorpor, en stor favorit hos mig, speciellt när man vart ute en sådan kallvinterdag och är helt frusen. då sitter det perfekt med skorpa och varmt te! jag fick i min 9 skorpor hahah:D sen när jag kommer hem vid tolvtiden så upptäcker jag att jag glömt nycklarna inne hemma och alla ligger och sover.. jag bankar, plingar på dörren och ringer på allas mobiler. tog en funderare att slå in bakdörren efter att ha stått i 30 min och försökt få kontakt och började bli så pass sent att jag inte ville knacka på hos nån kompis vid ett-tiden mitt i natten och att jag dessutom hade 3% batteri på mobilen.. känndes så värdelöst i den sekunden innan farsan kom ner och äntligen öppnade. sen blev det upp till skolan nästa dag och det var inte den roligaste dagen direkt.. gick från åtta till fem, enligt schemat. men på den andra lektionen som är fem timmar lång så kom vår lärare och sa att han bara kunde stanna i en kvart sen rusa iväg så vi fick eget arbete och eventuellt gå hem "och jobba", så jag slutade i rimlig tid ändå, så det var skönt:) direkt när jag kom hem började jag packa upp min ipad och höll på med den hela kvällen sen och sökte praktik. mest chilldag bara. det är alltid skönt någon gång ibland. speciellt när man bara är helt själv hemma och bara kan göra vad man vill och hur man vill, that's life:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0