torsdagen.

min torsdag började med att jag kom i tid t skolan första gången i hela mitt liv, och jag har bestämt att jag ska börja sköta skolan upp till 99% haha orkar inte satsa på 100%;) för ibland har man bara helt enkelt en dålig dag. vi började nie och gick i skolan till tolv så det var softish. jag fick ett sms vid elvatiden att min iphone hade kommit, redan på två dagar fast dom sa att det skulle ta upp mot en vecka. så jag blev jätteglad och hämtade den direkt efter skolan. samtidigt snackar jag med edwin i lur hela dagen lång ända till läggdax och därimellan hann jag prata med farmor, ayman, barndomsvännen, mama och pappa i lur också. så det var verkligen min samtalsdag den torsdagen. för min mobil var igång i ett. that's how you inaugurate the new cell phone!;) och varje samtal med var och en person var minst en timme långt så det vart en riktig snackis detdär, tur att man har comviqsnackis haha. sedan vid ett-tiden la jag på det sista samtalet för att orka upp till skolan nästa dag. eftersom jag inte får försova mig enligt mitt löfte jag gjort några dagar tidigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0