gårdagen snabbt.



dagen började som vanligt med att jag försovde mig så åkte mot skolan men ångrade mig, för jag orkade verkligen inte komma sent, läraren blänger på en hela dagen ut då och jag pallade verkligen bara inte. så istllet gick jag t nacka forum och softade shoppade lite smågrejer efter mötte jag upp edwin i medis, fett länge sen man såg han alltså:o vi för det mesta gick bara runt och snackade. det var ju rätt så "varmt väder" som alla påstod igår, åååh men verkligen sol hit & sol dit, nej det var inte varmt - det var storm! om det inte hade blåsigt hade det kunna varit varmt. och enligt allas termometrar visades det 11 grader, men det känndes som 2 grader... så kan alla sluta leka sommar, blir fett trött när alla säger "sommarfeelings" bara för att det är sol, oc sätter på sig sommarkläder och lämnar jackan hemma, herregud, vill ni bli sjuka eller, nej för ni är redan sjuka-.-! det är fucking sol på vintern också ska ni då börja gå runt utan jacka och frysa ihjäl, nej, dåså! det jag ville komma till efter allt detta, haha, var att jag höll på att blåsa bort igår och fick gömma mig bakom edwin haha:D även fast han är liten hihiih:D han taggade hemåt senare och då mötte jag upp mio, vi chillade ute bara och han ville sola så vi satte oss ner och lyssna musik och "solade":P efter drog vi hem till han och jag spenderade i största del att sitta och snacka med hans syster:D vi taggade senare till medisparken för han skulle sk8a efter drog vi oss in mot stan där lämnade jag mio och mötte upp kelly och emil, vi åkte till lilje och kelly drog direkt:( så jag och emil drog tillbaka till stan och mötte upp mimmi och massa annat folk. jag taggade efter nån timme och mötte upp andro, hassan, abbe och massa andra. och helt plötsligt från ingenstans så hör man massa kineser skrika värsta ramsan på kinesiska och sedan ser vi abbe stå och skrika i takt med dom och sedan fick vi veta att det var han som hade börjat det hela. alla dog av garv samtidigt som vi var försvånade att han kunde kinesiska, riktigt flummigt säger jag bara. efter det skulle jag mött upp lufut och dom eftersom dom också var i stan men vi missade varandra så jag satte mig på tuben mot hagsätra och så slog det mig att tarek ville träffamig idag så jag messade honom men fick inte svar förns jag var på bussen påväg hem så skulle kanske träffa han idag istället. men nu tror jag inte att jag orkar. är feet trött idag och har blivit så förlyld, nog om att klaga men jag har galet ont i magen och huvet, känns som att jag ska sprängas menmen, ha det bra så hörs vi;D!


bild från igår när jag och mio soldade:D yeah buddyyy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0