ben&jerry!!<3

den här dagen var minsann inte onödig ändå trots allt. kom t skolan, blev utslängd, gick då och satte mig vid en data för att fördriva tiden men började jobba på två a4 sidor till två uppgifter som jag ska göra klart ikväll, tjocktglad sådär. efter kommer min lärare och fick handla glass för 50 spän, jag valde så klart en ben&jerry sen fick jag sällis av natta på bussen t centan. och nu är det bara att hugga i sig med glass:D hihi kärlek till min lärare! efter han betalat den så säger han
"ät dig inte mätt på den här nu för imorgon så har jag köpt tårta för 2 lax till er;)"
han är bara fööör gullig, får man ens vara såhär snäll som lärare, på en tisdag;o? hahah ibland gillar jag att gå till skolan, bara ibland;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0