dax att gå och sova snart? kl 03:57


idag har varit en lång dag fast ändå kort, rättare sagt allmänt seg bara. började med att jag blev väckt av morsan vid ungefär klockan tre på dagen och blit typ bara mer irreterad än glad som jag brukar vara 'på morgonen' när jag vaknar. för det första att man blir väckt. det är aldrig kul, speciellt inte när man vaknar och är fortfarande trött och ville fortsätta sova så kan man ej somna om. för det andra att hela dagen hunnit gått. och för det sista att man får höra att det har varit den finaste, soligaste och varmaste dagen hitills på detta år, jomen tack då vet jag även fast jag vaknade när solen börjat gått ner typ nått sånt... sedan sitter jag bara hemma och softar i min ensamhet och är helt seg. senare mötte jag upp tompa bara för att få någon slags av luft i lungorna och komma ut överhuvud taget. sedan satte jag mig i soffan och värmde mig, för när solen inte är uppe då är det fan inte varmt ska jag säga, även fast det typ var 15 grader varmt idag på dagen så var det -7 grader på kvällskvisten. jag kollade på nått konstigt program med filip & fredrik för att försöka fördröjavtiden lite, men som vanligt bara skit på tv.. jag tar fram min godispåse som nu är slut sedan satte jag mig med ipaden istället och sedan fastnade jag där till nu ehehe så ska ta och sova straxt, naaattii!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0