första dagen i skolan på över en vecka

shaa! imorse tog jag mig upp rätt tidigt för att åka t skolan. back to hell, säger jag bara. fast jag är i alla fall glad över att min skola är rätt så chill. började dagen med vikarie på naturvetenskapen kl 10 och vi fick gå in på datan och bara sitta och softa sedan slutade vi:D haha. efter drog vi brudarr till tikia resturangen och käkade och efter det taggade jag in mot staden med sällskap av amanda som skulle åt samma håll. drog t odenplan sedan mötte upp mio senare och vi bara gick runt och softade i stan i det fina vårvädret idag.. även fast jag hatar solen, men det var fint iaf:)! sen drog hem och käkade med mama och sedan drog till farsan men stannade inte längre än 5 minuter. sedan drog jag och mötte kellan och drog hem t henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0