gal1.

dagen började med att paulina ringer och väckte mig vid 10 imorse och undrade om jag skulle luncha med henne, så jag fixade mig snabbt och åkte mot nacka forum och vi käkade, sedan drog jag med henne t skolan och gick på hennes lektion och läraren lika glad som vanligt att se mig där.. haha. efter så drog vi in till stan. och jag lämnade pao och mötte upp fanny och mio istället. vi drog t västra skogen sedan in till staden igen. efter drog jag t centan och mötte upp kusse, jag säger bara stackare, det var inte din dag idag stumpan! efter det drog jag till nacka forum och mötte upp idus. vi kollade runt och drog vidare in till staden, återigen för mig:P vi mötte på lite folk och drog och mötte upp olivia mimmi och de. sen taggade snabbt och skulle käka, nej istället så shoppade vi i stan innan det stängde och mötte dessutom på kiana och ameria som jag inte sätt på länge nu, men det blev en snabbis bara. jag drog hemåt senare med ida sällis på bussen och när jag kom hem var det nygräddade pannkakor och färska jordgubbar till dessert, muumms. jag har en av det bästa mammorna i världen! pöööss, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0