gårdagen med kellan hela dan varje dag.


shoo igår började det med att jag softade hemma ett tag på morgonen sedan träffade jag lutfu och hans kompisar i hornstull och vi taggade vidare t lilje och chillade där bara käkade donken och så. efter det fick jag sällis t gullmars där jag skulle mött upp kelly men fick åka t stureby och möta upp kellan och tarek sedan softade vi bara där och väntade in nicklas som skulle ta med mat t oss från donken sedan kom han och vi softade ut och käkade haha sedan blev det krig jao hahah. efter drog vi t slussen och fick sällis av alex och vanessa, där vi skulle möta upp mickis men dom kom t slussen tidigare än oss så dom taggade innan och så jag o kellan drog hem t mig och softade istället pallade ej hänga med på haffla. sedan drog vi in t slussen senare å natten och efter ett tag drog vi oss hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0