gårdagen @soofían

shoooo igår blev jag väckt vid tol av idus så jag duschade snabbt och gick förbi mami en kortis´sedan drog jag mig in mot staden och mötte upp ida. vi shoppade lite och jag fick hem ett par nya jeans. eftersom jag kvaddade åtta jeans på en vecka.. vet ej hur det gick till.. :/ men är rätt ledsen över det, eftersom tre av dom var mina favoritjeans. menmen vad ska man göra. ska köpa massa nytt nu ändå eftersom jag rensar ut min garderob och ska byta ut Allt! sen efter vi shoppade klart taggade hon och jag mötte upp kellan i gullmars därifrån drog vi t skarpnäck och mötte upp basse och emelie och drog hem t sofian sedan kom de lite fler och vi softade där hela kvällen. senare tog jag ocj kellan sällis hemåt, sedan chillade jag uppe hemme ett bra tag innan jag somnade igår. men orkade dock inte blogga. ha det bäst pösshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0