godmorgon 14:35 ?

shaa jag vaknade för ett tag sedan efter att ha kommit hem på morgonkvisten efter att varit i solna hos nicklas med kellan och tarek. vi hade i alla fall kul igår även fast det bara blev vi fyra haha. min dag idag vet jag inte  hur den riktigt ser ut, ska väl försöka göra nånting till skolan, har så sjukt mycket inlämnings arbeten, prov och nationella om några dagar.. det här fuckar min hjärna för på detta har jag praktik om ungefär en vecka och jag har änu inte hittat någon praktikpplats.. panik! antingen så ger jag upp mitt letande efter en plats nu eller så är det de ända jag får göra dagarna framöver fram till min praktik. men som jag dock tror så kommer jag inte hitta nån plats så här tätt inpå, så jag orkar inte lägga ner mer tid på det än vad jag redan gjort! ajajaj vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Nova

fin blogg ! :D

2012-03-10 @ 16:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0