goodmorning 10:00


har sovit tio timmar och klockan är 10, fan vad flummigt haha. inte för att det var så intressant men i alla fall som sagt jag vaknade nyss, tog liten sovmorgon. blev dock väckt av nadja kl halv åtta imorse "kom ut, jag är utanför dig" jotjena svaret blev ett mummel om att hon väckte mig och att jag var trött och ville fortsätta sova haha. men nu sitter jag iaf upp och har greppat ipaden och ska nog bara vara hemma idag eftersom jag för det första redan är försenad till skolan och för det andra går till klockan fem idag, och det orkar jag faktiskt inte med=) det är en sån galen seg dag om man väl är i skolan heela den här onsdagen och sedan en rast på det, jotjena att man orkar det-.- så nu blir det att plugga hemifrån, och nu ska det fan pluggas, helt seriöst. jag ligger efter i alldeles för mycket så nu känner jag att jag måstegreppa tag i det hela:)! sedan måste jag verkligen leta prektik idag också så att jag får någon plats någonstans, nu är detbara en vecka kvar.. :( jajaj vi hörs lite senare gott folk, pösshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0