kortfattat om min dag.

skriver lite kortfattat om min dag idag. åkte till skolan och när vi kom dit så sa läraren att vi fick jobba vart vi ville, sitta kvar i skolan eller hemifrån.. så irreterande så jag drog t nacka forum och mötte upp pao och vi käkade thaimat, njaaamie! sedan drog vi oss mot stan. mötte masse och snacka en kortis sedan drog för att möta mio när pao taggade hemåt. men seg som satan var den jäveln så hann träffa lite annat folk medans, bland annat kruse som var påväg t skolan. tillsist så kom mio och vi mötte upp en tjejkompis till honom och bara softade ute i det soliga vädret som var idag. efter drog vi hem t han och senare på eftermiddagen drog jag mig hemåt och har bara tagit det lugnt hemma idag:) pöss nattti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0