My day shortlyy

åkte t skolan hade journalistik först och började med mitt reportage och jag kom fett långt, är fett glad och stolt över det sedan hade en tre timmars håltimme så drog in på fritidsrummet med kim och pao och spelade biljard. efter drog jag med på polarnas lektion och får den här reaktionen av läraren "vad gör du här? du kan inte ens engelska?" haha skön föredetta lärare! sedan hade jag historia efter och hypa som fan skrev fem A4 sidor haha riktigt satsare nivet;) är fett glad över hur mycket jag fick gjort idag hihi, äntligen en dag i skolan som varit nödvändig! efter drog jag med pao t stan efter mötte jag upp tarek och vi drog först mot hagsätra linjen sedan till farsta och sedan tillbaka för att
möta upp niklas som kom med food t oss och vi käkade som djur haha. efter drog jag hem t nadja och jag drog ut med tompa en sväng och gick tillbaka hem till nadja sen igen och softade där till typ ett då mama kom förbi och drog sedan med henne hem och nu blir det sovdax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0