regn regn och åter regn.


jag vaknade vid tolv och åkte sedan mot skolan idag, även fast jag inte har skola, men vad ska man göra, alla andra jobbar eller går i skolan.. så jag drog till min skola som var tom xD nejdå men hittade lite roligt folk jag hängde med och fastnade kvar till klockan halv sex och drog in till stan och tog en fika med bvän elena och vi snackade om allt och inget, standard;) det var så sjukt länge sedan vi sågs nu så det började bli dax att ses. sen drog jag hem direkt efter och första gången på över ett år som jag käkade middag med min farsa idag, rätt skönt faktiskt. vi snackade vardags prat som inget hänt. finfint. nu är jag på mitt rum och bara softar har nss lagt på luren satt i et långt samtal. nu blir det att bara stanna hemma ikväll i det här tråkiga gråa ösregns-vädret. det vill man minsann inte ut i igen, kan jag medge. vi hörs senare pöööss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0