myY dayY shortlyY.

fika m kusse@dellan


shaa! min dag började med att jag vaknade vid tolv, jag duschade snabbt och drog hem till lena och snackade lite. sedan kom mandi och vi drog ner till centrum sedan tog en fika på dellan. efter det drog vi en runda på isen, som var glashal:o höll på ramla flera gånger och måste sätt ut som bambi på hal is xD sedan efter det mötte vi upp nadja en station från centrum och vi gick hem t mig. senare kom mer folk och vi softade hemma hos mig hela dagen. och det blev två stycken gofika för mig idag med tårtor och bullar och jag vet inte vad haha riktigt tjock jag är. bilder kommer btw;) skulle dragit t vårby nu med kellan och träffat lite folk och efter det dragit vidare hem till amanda i hägersten och vi skulle ha tjejkväll men vi flyttade fram allt till imorgon istället. så får se vad som händer idag nudå. pösshej!

andra fikat för dagen, jag vet att jag är tjock hihihi:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0