seg dag i skolan.


tjenixeen! har kommit hem från skolan för en stund sen gick lite i Nacka forum också med Amanda och maria. min morgon började med att jag färsk de mig, inte så ovanligt dock.. men satte barabpå mig snabbt och gick t bussen och kom faktiskt bara en kvart sent idag. men innan jag gick hemifrån hann jag inte tänka efter hur jag mådde och lämnade överhuvud taget alla tankar bakom mig. så när jag kom till skolan insåg jag att det var idag vi skulle ha muntligt prov i historia, jippie det var man ju si-sådär förberedd på.. så det gick väl inte så värst bra.ena anledning var då att jag helt hade förträngt att vi skulle ha detta prov och andra anledningen att jag är helt sjuk, känndes som mitt huve var i golvet, mitt huve var så tungt av huvudvärken och näsan som bara rinner och rinner, mysigt. i detta var det inte lätt att konsentrera sig på historian i sig, såmjag antar att jag kuggade rätt hårt, men whatever, historia är inte hela livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0