@skuuuulann.

tjuuz! sitter i skola och har dötråkigt, alla är borta och sjuka och jag vet inte vad och blev själv utslängd. great! så har satt mig vid närmsta data för att fördröja tiden, men vet inte vad jag fördröjer tiden till dock o.O? har börjat göra lite oinlämnade uppgifter som lärarna klagar på att deadlinen är utgången för länge sen och eftersom jag slutar skolan om nåra dagar så måste jag få in dom innan sommarlovet.. segt segt, har ungefär 20 såna uppgifter och lite prov sådära, ruligt! my bad, ska gå till skolan varje dag nu de här fyra sista dagarna av mitt år:D... eheheh. måste ju få känna mig lite duktig nån gång, men är faktiskt rätt stolt att jag ens arbetat under den här tiden jag suttit i skolan nu på morgonen, det börjar rulla på yeah! ska väl dra hemmåt snart sedan vänta på att alex ska sluta eller kanske drar och möter någon jag kan sällskapa lunch med, vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0