allt på en gång eller inget.



att det alltid ska vara så att allt kommer upp samtidigt sedan kan man sitta någon dag då det inte finns någonting att göra.. idag är i alla fall en sån dag där jag har tusen saker att göra och hela morgonen har min mobil vart i full gång. har varit ute och solat i det sköna vädret från nie-tiden imorse till typ 12 sedan drog och fixade lite grejer och nu har jag precis duschat och ska börja fixa i ordning, måste hinna lägga en mask och måla naglarna, sedan in och möta upp kusin som är påväg till sthlm, sedan ska hinna träffa elena idag så att hon får tillbaka sina grejer hon glömde här senast. sedan har även kellan kommit hem t sverige igen så ska träffa henne senare. pau vill träffas så ska vi dra och köpa biljetter också sedan massa andra som vill ses men som jag inte känner att jag kommer hinna idag, men vi får väl se vad som händer. ska i förstahand i alla fall umgås med min kusin. jag vet att det har varit lite dåligt uppdaterat på sistonde, men det får ni vänja er vid för jag ville inte blogga så mycket längre som har sina skäl:) och dessutom brukar jag inte blogga så mycket under sommar perioden för då är jag hellre ute umgås med folk och lever livet och har kul. pöss vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0